Rejestry
Realizując swoje ustawowe zadania Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Sokółce prowadzi następujące rejestry :
1. Rejestr skarg i wniosków
2. Powiatowy rejestr zachorowań
3. Rejestr biologicznych czynników chorobotwórczych
4. Rejestr niepożądanych odczynów poszczepiennych
5. Rejestr zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
6. Rejestr chorób zawodowych i skutków chorób zawodowych
7. Rejestr zarządzeń Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sokółce
8. Rejestr wydawanych upoważnień
9. Inne rejestry lub ewidencje – w zależności od bieżących potrzeb w działalności danej komórki organizacyjnej (np. rejestry decyzji, rejestry protokołów, ewidencje wyjść pracowników, itp.)
Dostęp do danych w rejestrach jest ograniczony dla klienta zewnętrznego PSSE.
Zarządzanie danym rejestrem podlega ustalonej procedurze w zakresie zachowania poufności i ochrony praw własności klienta, a także w polityce bezpieczeństwa danych osobowych w Stacji.
W Stacji zorganizowane jest archiwum zakładowe (składnica akt), prowadzone na podstawie Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego.